לעבודה בהיקף של כ-21 שעות שבועיות בימים א' – ה' משמרות בוקר/אחה"צ (משך משמרת כ- 5 שעות)
למתן מענה פרונטאלי וטלפוני, עבודה אדמיניסטרטיבית, הכנת דוחות, גבייה, רישום לחוגים וטיולים. עבור פצועי צה"ל ובני משפחותיהם במגוון רחב של נושאים.
דרישות: • ניסיון קודם בתחום שירות לקוחות ואדמיניסטרציה. • נכונות לגמישות בשעות העבודה. • יחסי אנוש מצוינים. • כושר ביטוי טוב בכתב ובע"פ. • יכולת עבודה בצוות. • שליטה מלאה ביישומי ה-Office. • ניסיון בעבודה עם כספים– יתרון. • נכונות לגמישות בשעות העבודה.
קורות חיים יש להפנות בציון שם המשרה ל- [email protected] אנו מודים מראש לכל הפונים, אולם רק פניות מתאימות תזכנה למענה. המודעה פונה לנשים וגברים כאחד